środa, 3 września 2014

Bo kobieta zmienną jest Edytorial w amerykańskim Vogue'u


 Ich pięć (w sumie osiem, ale na każdym zdjęciu po pięć) a za obiektywem sama Annie Leibovitz - kobieta, która urodziła się z aparatem w rękach. Czy jest zaskakująco, a może nudno? Oceńcie sami...
Oczekiwałam chyba zbyt dużo, a może to tylko ja jestem tak wybredna, że liczyłam na coś niesamowicie artystycznego, porywającego wręcz powalającego od Annie Leibovitz. Nie urwało mi moich czterech liter. Spośród wszystkich stron edytorialu, podoba mi się jedynie poniższe zdjęcie. Jesienna melancholia, nostalgia na opustoszałej plaży w towarzystwie chłodnego wiatru falującego płaszcze. Reszta zbyt sztuczna, tłoczna i wyrwana z kontekstu. 

modelki: anna ewers (women), caroline trentini (society), imaan hammam (dna)
sasha pivovarova (img), joan smalls (img), raquel zimmermann (dna)
fei fei sun (women) and edie campbell (dna)
fotograf: annie leibovitz
stylizacje: camilla nickerson (artpartner)
fryzury: julien d'ys
make-up: aaron de mey (artpartner) and hannah murray (artandcommerce)





Vera


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dodaj coś od siebie

© The Rolling Style 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis