poniedziałek, 2 września 2013

Powrót do szkoły... nawet w edytorialu

Każdego roku nadchodzi pora, kiedy czas beztroskiego lata się kończy i trzeba iść do szkoły. Łudzę się czasami, że to nie nastąpi, ale nie jestem tak oderwana od rzeczywistości. Vogue Japan dał mi znak, że ,,back to school" jest nieunikniony, nawet w modzie.
Od kilku dni na moim tzw. dashu na tumblr.com pojawiało się powyższe zdjęcie. Od razu odgadłam, że na pierwszym planie jest Lindsey Wixson. Z tyłu można dostrzec również Bette Franke i Caroline Brasch Nielsen. Zastanawiałam się, kim one są? Czy może to jakiś strój seksownej guwernantki albo służącej a może stylowe amiszki? W życiu nie wpadłabym, że to ma związek ze szkołą. Dalsza seria zdjęć rozwiała moje wątpliwości. Jest nieco groteskowo i wyczuwa się klimat Hogwartu. Rzadko spotykane na co dzień okrągłe okulary zupełnie nie pasują modelkom, ale dodają im swoistego uroku. Ja jestem oczarowana zestawami w szkocką kratę i czarnymi marynarkami w białe paski.
Czy takie mundurki to byłby zły pomysł?


Sesja dla Vogue Japan
Fotograf: Giampaolo Sgura
Model: Frederik Meijnen
Stylizacja: Anna Dello Russo
Fryzury: Pierpalo Lai
Make-up: Jessica Nedza
















0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dodaj coś od siebie

© The Rolling Style 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis