poniedziałek, 3 lutego 2014

Miłość od pierwszego wejrzenia

(klikając na zdjęcie, możecie je powiększyć)
Czuję przyspieszone bicie serca, drżące ręce, miękkie kolana i motyle w brzuchu... Mam nadzieję, że kiedyś dane nam będzie być razem, że połączymy się w jedność, a potem na długo zagościsz w mojej szafie. Nie, nie mam zamiaru zabić mojego wybranka, ponieważ mowa tu o kreacjach haute couture, których w życiu bym nie skrzywdziła.
Wychodzę z założenia, że jeśli na coś mnie nie stać, to po prostu tego nie oglądam, dlatego nie zwracam większej uwagi na kolekcje haute couture, jeśli nie są one ,,artystyczne" czy innowacyjne. Los jednak chciał, żebym zwróciła uwagę na kreacje Ziada Nakady. I nie mogę wobec tego przejść obojętnie. Zgodzicie się ze mną lub nie, ale kolekcja jest olśniewająca. Wydaje się nierealistyczna, wręcz bajkowa, bo te suknie pasują królewnom z bajek Disney'a. Sezon jesień/zima 2014 zapowiada się wspaniale!










Zdjęcia pochodzą z oficjalnej strony projektanta.
Vera

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dodaj coś od siebie

© The Rolling Style 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis