niedziela, 2 lutego 2014

So let's start it... again

Bądźcie zmianami, które chcecie zobaczyć- Mahatma Gandhi

Pisząc szczerze nie bardzo wiem od czego zacząć, więc może rozpocznę od słów powitania. 
Cześć. 
Nie znacie mnie jeszcze, gdyż nie miałam okazji (albo ochoty, jak kto woli) pojawić się na blogu i zamieścić post... Dziwnie jest powrócić w miejsce, które ponad pół roku wcześniej zostało zawieszone z powodu... jakby to określić... duchowego kryzysu, tak właśnie. Jednak czuję, że odchodzi on w przeszłość, zaś moje wnętrze desperacko domaga się naprawienia oraz zamknięcia wszelkich niedokończonych spraw.

Więc witajcie ponownie! Razem z moją ukochaną współautorką Werą systematycznie będziemy dodawały garść newsów, inspiracji, które staną się swoistym poradnikiem pozytywnego myślenia. Mamy nadzieję, że przyniesie on wiele radości i pożytku. 
Na pierwsze zamieszczone przeze mnie zdjęcie wybrałam dwie, niesamowicie inspirujące mnie osoby, które większość zapewne zna. Żywiołowy "dziadziu" Sir Mick Jagger, wówczas jeszcze młody i piękny oraz genialna, legendarna Annie Leibovitz. Enjoy! :D


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dodaj coś od siebie

© The Rolling Style 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis